25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Strony internetowe w XXI wieku to już nie tylko zwykła wizytówka firmy, ale najważniejsze narzędzie, które ma zapewnić generowanie sprzedaży.
Strony internetowe spełniają obecnie bardzo wiele funkcji: są wizytówką firmy, promują markę w Internecie, budują renomę marki, pozyskują leady i kontakty, służą budowaniu bazy klientów, sprzedają, czy też są kanałem informacyjnym. Więc jak widzimy znaczenie i wartość stron internetowych wzrasta z każdym rokiem, dlatego też zaprojektowanie użytecznej a zarazem nowoczesnej strony internetowej wymaga wiedzy, zaangażowania całego zespołu oraz czasu.
Obecnie projektanci UX i UI mają do dyspozycji wiele narzędzi pozwalających na tworzenie projektów stron internetowych, począwszy od programów graficznych, z dodatkową nawigacją odpowiadającą działaniu aplikacji. Po prostu wow! Najczęściej wybieranymi narzędziami są Sketch, Figma, Photoshop i Illustrator.
Zanim jednak będziemy się cieszyć użyteczną i funkcjonalną stroną internetową, zespół programistów musi dokładnie omówić główny cel i wymagania biznesowe aplikacji. Następnie projektanci poznają grupy docelowe oraz mocne i słabe strony obecnego systemu (o ile oczywiście istnieje). Dopiero wtedy zespół Product Design jest w stanie stworzyć tzw. szablony i na ich podstawie projekty strony internetowej.
Jednym z zadań zapewnienia jakości od początku projektu strony internetowej powinno być testowanie i analiza wymagań. Zespół QA, który sprawdza ostateczną wersję aplikacji przed przekazaniem gotowego produktu klientowi. Bez zgodności z wymaganiami i projektem, projekt na pewno nie zostanie zaakceptowany przez klienta. Przed przystąpieniem do wdrożenia strony internetowej każdy odpowiedzialny deweloper powinien również przyjrzeć się projektom i sprawdzić, czy wie, co zrobić w zakresie ich wdrożenia. Można to również nazwać małą kontrolą projektu, ponieważ programiści mogą również znaleźć niedociągnięcia lub niezgodność z wymaganiami.
Korzyści z testowania projektu strony internetowej są ogromne. Przykładowo strony internetowe, które przeszły pomyślnie testy użyteczności będą generowały znacznie więcej leadów sprzedażowych. Testowanie użyteczności strony internetowej, jej nawigacji oraz zachowania użytkowników ma kluczowe znaczenie zwłaszcza przy stronach typu landing page. Nie jest to zbyt czasochłonne i z pewnością dodaje wartości w procesie tworzenia oprogramowania.
Strony internetowe - testy użyteczności
Agencja interaktywna to najlepsze rozwiązanie jeśli chcesz aby Twoja strona internetowa pozyskiwała klientów i generowała sprzedaż! Oto największe zalety tworzenia stron internetowych przez agencje:
Tworzenie stron internetowych przez doświadczoną agencję taką jak np. AW PROJEKT Agencja Interaktywna to przede wszystkim gwarancja, że wydane pieniądze będą pracować na wzrost wartości firmy. Atrakcyjna strona internetowa, łatwa w użytkowaniu, intuicyjna - ma na celu pozyskiwać potencjalnych klientów. I nie ma znaczenia czy strona internetowa spełnia funkcję tylko wizytówki, czy jest landing pagem, sklepem, czy stroną informacyjną. Niezależnie jaką stronę posiadamy - cel jest zawsze taki sam - strona ma sprzedawać, strona internetowa ma pozyskiwać klientów.