25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Czynników decydujących o tym, czy dana oferta może zostać obiektywnie uznana za atrakcyjną bądź nie, można wymienić naprawdę wiele, ale za najważniejsze wyróżniki, jakie powinien mieć dobry sklep fotowoltaiczny czy hurtownia PV, należy uznać przede wszystkim:
Eksperci z Sunprofi podkreślają również, że w każdym przypadku warto gruntownie zweryfikować dokładny zakres i jakość oferowanych przez daną firmę usług i produktów, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek np. na etapie realizacji inwestycji u klienta końcowego. Zakup instalacji fotowoltaicznej to spory wydatek, dlatego klienci spodziewają się najwyższej jakości zarówno sprzętu, jak i usługi oraz obsługi.
Z tego względu zawsze należy sprawdzić, co dokładnie oferuje dany sklep fotowoltaiczny bądź hurtownia PV - różnice w dostępnym asortymencie między poszczególnymi firmami bywają bowiem znaczące. Co równie ważne, dobra hurtownia PV zawsze ma odpowiednie zapasy magazynowe wszystkich produktów ze swojej oferty i nigdy nie pozwoli sobie na to, by cokolwiek trzeba było zamawiać u producenta dopiero w chwili, gdy któryś z klientów wyrazi zainteresowanie konkretnym elementem instalacji. W ten sposób łańcuchy dostaw są skrócone do minimum.
Poza kwestiami już wspomnianymi i omówionymi powyżej, istnieje jeszcze kilka innych ważnych spraw, o których warto pamiętać.
Przede wszystkim dobra hurtownia fotowoltaiki powinna dbać o swoją widoczność i rozpoznawalność dla bezpośrednich klientów. W przypadku hurtowni PV oznacza to nie tylko regularne publikacje informacji o ofercie czy prowadzenie branżowego bloga, ale również udział we wszelkiego typu targach fotowoltaiki, spotkaniach branżowych czy nawet prowadzenie tematycznych seminariach/webinariach internetowych. W ten sposób buduje się nie tylko rozpoznawalność marki, ale również jej wiarygodność, jeśli więc dana hurtownia fotowoltaiki nie prowadzi tego rodzaju działań, trudno uznać ją za rzetelnego, dobrego partnera biznesowego.
Dobrym pomysłem jest także weryfikacja warunków, na jakich dana hurtownia PV prowadzi sprzedaż - konkurencyjne ceny i atrakcyjne promocje albo rabaty dla stałych klientów zawsze się dobrze sprawdzają, ale to nie jedyne wyznaczniki dobrej oferty. Warto np. zorientować się, czy dana hurtownia udostępnia swoim klientom elastyczne warunki zakupu, szczególnie w przypadku zamówień na większą skalę.
W kontekście zamówień specjaliści Sunprofi zwracają uwagę na jeszcze jeden istotny aspekt: komunikację. Utrzymanie sprawnej, konkretnej i uprzejmej komunikacji to priorytetowa sprawa dla każdej relacji biznesowej niezależnie od zakresu prowadzonej działalności, jej zasięgu czy wielkości firmy. Dobra komunikacja, prowadzona w atmosferze wzajemnego poszanowania swoich interesów, to najlepsza droga do nawiązania długotrwałej, owocnej i obopólnie korzystnej współpracy.
Tekst powstał we współpracy z hurtownią fotowoltaiczną https://sklep.sunprofi.pl/, która dostarcza najwyższej klasy elementy instalacji fotowoltaicznych firmom zajmującym się montażem instalacji PV na terenie całego kraju.