Podejmowane działania powinny być podszyte nowoczesnymi rozwiązaniami, które będą wychodziły naprzeciw zmieniającym się i wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów oraz kontrahentów i będą przynosić firmie realne korzyści.
Ich poszukiwanie najczęściej wymaga poświęcania dużej ilości czasu i energii, co zazwyczaj skutecznie zniechęca właścicieli przedsiębiorstw. Na szczęście istnieje rozwiązanie, które stanowi jedną z najlepszych alternatyw dla popularnych, choć niekoniecznie skutecznych środków.
Skuteczne – czy aby na pewno?
Wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z ogólnie dostępnych kampanii reklamowych, myśląc, że będzie to najlepszy sposób na zwiększenie sprzedaży i pozyskania nowych klientów. Niestety bardzo często rezultatem korzystania z reklam jest tylko i wyłącznie nadszarpnięty budżet oraz zawiedzione nadzieje w nich pokładane. Dlaczego tak się dzieje?
Przyczyna jest bardzo prosta. Reklama nie wzbudza w kliencie żadnego poczucia przywiązania do danej marki. Przynosi więc niezwykle krótkotrwały efekt, który najczęściej mija wraz z zakończeniem kampanii. W obecnym natłoku informacji i różnego rodzaju haseł reklamowych, bardzo trudno jest wzbudzić zainteresowanie klientów nowym produktem, czy też marką, a przede wszystkim zatrzymać ich na dłużej.
Co więc wybrać?
Skuteczną i efektowną alternatywą dla wspomnianej reklamy są kupony premiowe, proponowane przez firmę Sodexo - http://sodexolojalnosc.pl/. Wchodzą one w skład całej strategii budowania poczucia lojalności wśród klientów oraz kontrahentów i przynoszą realne korzyści w wielu branżach. Tajemnicą ich sukcesu jest wieloletnie doświadczenie Sodexo, budowane w krajach na całym świecie, poparte zadowoleniem milionów klientów korzystających każdego dnia z usług firmy.
Poza tym niezwykła skuteczność programów opracowanych przez firmę Sodexo jest wynikiem otwartości na wymianę doświadczeń pomiędzy pracownikami w myśl jednej z kluczowych zasad przedsiębiorstwa – know-how. Dzięki stosowaniu tak innowacyjnych rozwiązań Sodexo staje się świetnym partnerem każdego przedsiębiorcy w budowaniu nowej i lepszej jakości jego firmy.
Kupon premiowy, co to takiego?
Pora poznać kupony premiowe nieco bliżej. Zasady ich działania są nie tylko proste, ale także bardzo korzystne zarówno dla samego organizatora akcji, jak również klientów biorących w niej udział. Jak pokazują wyniki badań rynkowych, są one jednymi z najlepszych narzędzi wspierania motywacji i budowania lojalności. Korzystając z ich wsparcia można osiągnąć naprawdę zaskakująco pozytywne wyniki, oszczędzając przy tym budżet. Tak korzystna finansowo oferta jest możliwa przede wszystkim, dlatego, iż są one zwolnione z podatku VAT.
Kupony premiowe wyróżnia także to, że zdobywane przez klienta za ich sprawą nagrody są w pełni dopasowane do jego indywidualnych upodobań. Klient ma pełną swobodę wyboru w niezwykle szeroko rozwiniętej sieci realizacji kuponów (ponad 50 tys. punktów!). Firma Sodexo zapewnia też szeroko rozbudowaną logistykę, pełną, profesjonalną pomoc i obsługę przebiegu całej akcji. Kolejną zaletą kuponów premiowych jest oszczędność czasu przedsiębiorcy, ponieważ realizacja projektu zajmuje zaledwie 48 godzin.
Warto w tym miejscu wspomnieć, że istnieje możliwość spersonalizowania kuponów i dopasowywania do indywidulanych potrzeb danej firmy, na przykład poprzez umieszczanie na nich logo firmy lub danych personalnych osoby obdarowanej na kopercie. Takie indywidualne podejście do klienta sprawia, że pomiędzy nim a organizatorem tworzą się trwałe, oparte na lojalności relacje, co w przypadku relacji w biznesie jest absolutnie bezcennym zjawiskiem.