Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Z pomocą stylistki lub personal shopper
Autor: LS(lca.pl) - 2009-10-19 21:24:46
Wiadomo powszechnie, że lepiej być pięknym niż brzydkim. Dane naukowe dowodzą, jak ogromną siłą jest odpowiednio wykorzystana atrakcyjność fizyczna.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Podziękuj
Reklama

Atelier Urody - Foto: AU (lca.pl)
Ludzie atrakcyjni fizycznie zarabiają przeciętnie od 12 do 14% więcej. Piękno ma podobno wpływ na wymiar sprawiedliwości i sądownictwo – przystojny oskarżony ma dwukrotnie mniejszą szansę trafić do więzienia.

O tym jak zadbać o swój wizerunek mówi Jolanta Watral.


*Dlaczego tak wielką wagę przywiązujemy do własnego wyglądu, czy tak wiele w naszym życiu zależy od tego w co jesteśmy ubrani i jaką mamy fryzurę czy makijaż?
- Tak, wizerunek spełnia c w naszym życiu oraz większa rolę. W czasach zamierzchłych pełnił funkcje tylko ochronne. Moda i trendy jako takie pojawiły się w wieku XIII, a rozwinęły dopiero w wieku XVIII. Dziś ubiór jest informacją o tym kim jesteśmy, co robimy, co chcemy powiedzieć otoczeniu. Krótko mówiąc porzekadło „jak cię widzą, tak cię piszą” nabrało w dzisiejszych czasach większej mocy. Ci, którzy uważają, że „nie szata zdobi człowieka” muszą pogodzić się z faktem uznania ubioru za wymowną wizytówkę. Wygląd zewnętrzny człowieka działa najszybciej na odbiorcę, często decyduje o dalszym przebiegu interakcji. To magia „pierwszego wrażenia”. Jeżeli rozmówca nie ma żadnych danych na nasz temat, to jego pierwsze wrażenie zostanie oparte właśnie na informacji najszybciej dostępnej, jaką jest wygląd. Ludzie przekonani są, że osoby atrakcyjne odnoszą wiele sukcesów, są bardziej inteligentni, bardziej sprawni społecznie, fascynujący i niezależni. Na szczęście na atrakcyjność składają się nie tylko cechy wrodzone, takie jak wygląd twarzy czy figura, ale przede wszystkim te, na które można mieć wpływ: odpowiednio skomponowany ubiór, poprawnie dobrana fryzura i makijaż. Dziś każdy z nas może sobie wypracować spójny i czytelny wizerunek, jako swoją osobistą markę.

*Jak się ubrać, żeby nie wyglądać śmiesznie, aby być w zgodzie ze sobą, podkreślić osobowość i kompetencje oraz choć trochę sprostać trendom?

- Ciągle słyszymy o nowych trendach. Są tak ulotne, że nie każdy daje sobie radę z tzw. byciem na czasie i odświeżaniem garderoby co sezon. Na dodatek dochodzą problemy z doborem kroju i koloru do swojej sylwetki i typu urody. W gąszczu fasonów i marek nawet osobie posiadającej wyczucie w temacie trudno jest wybrać to, co najlepsze dla niej. Ile razy okazuje się, że kupiona przez nas rzecz wisi w szafie nienoszona. Została nabyta pod wpływem złego impulsu.

*Jak zatem nie dać się zmanipulować modzie, trendom, reklamie?

- Pomoże stylistka. A bardziej zabieganym personal shopper, czyli osobisty doradca zakupowy. Dziś to już nie snobizm, ale dla wielu nieodzowna pomoc w świadomych i racjonalnych zakupach. Bo ich usługi nareszcie nie są zarezerwowane tylko dla polityków i gwiazd show biznesu. Urzędnik, prawnik, nauczyciel, menager, osoba szukająca pracy i każdy, kto chce się czuć dobrze ze sobą, może skorzystać z wiedzy i umiejętności stylistki czy personal shopper. Dobry stylista to psycholog i humanista, posiadający zmysł plastyczny, wyczucie proporcji i smaku. Skoro ma być doradcą powinien mieć sporą wiedzę. Nie zamienia człowieka w kogoś innego, ale posiada dar wydobywania naturalnego blasku, nie skupia się na tuszowaniu wad, tylko na eksponowaniu zalet. Powinien poznać styl życia i oczekiwania klientki czy klienta – pomóc im określić styl. To, co zaproponuje powinno być w zgodzie z ich naturą. Personal shopper jest w szczególności dla tych, których przerasta chodzenie po sklepach, stylista natomiast bardziej dla tych, którzy potrzebują głębszej zmiany. Ale dobry stylista musi być jednocześnie sprawnym personal shopperem i odwrotnie personal shopper musi mieć wiedzę stylisty. Powinien znać się na analizie kolorystycznej, zasadach dress codu, trendach. Świadomość dobrego wyglądu i wagi kreowania własnego wizerunku jest coraz szerzej doceniana. Dlatego warto poświecić więcej uwagi temu, nie z próżności przecież, ale z miłości do siebie. A poniższy cytat niech całkowicie przekona nie do końca przekonanych do powyższych słów.

„Miałem pewne podstawy, aby sądzić, że planeta, z której przybył Mały Książę to asteroid B-12. Był widziany tylko raz, w 1909 roku, przez tureckiego astronoma, który swoje odkrycie ogłosił na Międzynarodowym Kongresie Astronomów. Nikt jednak nie chciał mu uwierzyć, ponieważ miał bardzo dziwne ubranie(…) Astronom po raz wtóry ogłosił swoje odkrycie w roku 1920-tym i tym razem był ubrany w elegancki frak .Cały świat mu uwierzył.”
Antoine de Saint – Exupery „Mały Książę”

*Czy w Legnicy można skorzystać z pomocy personal shoppera ?
- Oczywiście, legniczanki bardzo dbają o swój wygląd i często korzystają a fachowej pomocy, którą znajdą w Pracowni Stylizacji „Kamelia” mieszczącego się w Atelier Urody. Znajduje się tam również studio fryzjerskie, studio pielęgnacji dłoni i paznokci oraz solarium.

Atelier Urody - Foto: AU(lca.pl)

Atelier Urody znajduje się w Legnicy przy Alei Orła Białego 2 ( kiedys mieścił się tam Cezal)

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Podziękuj
Reklama - sponsor działu


Polecamy
Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 154

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 161
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 1,059s - V: A1.00 - C: 0 - D: 06.05.2024 20:39:13 CO: