25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Często jest tak, że nowe nośniki nie cieszą się długofalowo większym zainteresowaniem. Po ich wprowadzeniu na rynek oraz przetestowaniu przez niektórych z przedsiębiorców, tracą one na popularności z uwagi na różne czynniki, takie jak między innymi – wysoki koszt wykonania nośnika reklamy, niedostateczny efekt reklamowy czy też niska odporność na działania czynników zewnętrznych i atmosferycznych. Zdarza się jednak także i tak, że nowy i innowacyjny nośnik reklamy zyskuje szybko na popularności, zdobywając grono zwolenników. W takiej sytuacji z biegiem czasu ugruntowuje on swoją pozycję na rynku, wchodząc na stałe do oferty wiodących agencji reklamowych oraz podmiotów specjalizujących się w produkcji nośników treści reklamowych. Taką też drogę przebyły pylony i totemy reklamowe, które z roku na rok zwiększają swój udział w rynku oraz zyskują na popularności.
Pomimo tego, że sama nazwa – pylon reklamowy, totem reklamowy – nie jest znana większości ludzi, omawiane nośniki treści reklamowych są dość popularne i kojarzyć powinien je każdy, kto chociażby tylko sporadycznie podróżuje po drogach. Najprościej opisać ich wygląd i funkcjonowanie wskazując na przykład ich praktycznego zastosowania – stacje benzynowe. To właśnie w ich pobliżu spotkać można najczęściej pylony reklamowe, których zadanie sprowadza się do informowania kierowców o aktualnej cenie paliwa. Pylony to nic innego jak wysokie nośniki reklamy zewnętrznej, przytwierdzane na stałe do podłoża. Składają się najczęściej z dwóch części. Pierwsza z nich tworzy metalową konstrukcję, która zapewnia całemu nośnikowi odpowiednią stabilność. Druga z kolei, tzw. lico reklamowe, służy do prezentowania samych treści. Jest ono wykonywane z różnego rodzaju tworzyw sztucznych, po czym zostaje ono przymocowywane do konstrukcji pylonu. Coraz częściej tego rodzaju nośniki wyposażane są także w moduły oświetlenia ledowego, dzięki czemu widoczne są o każdej porze dnia i nocy.
Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów, które specjalizują się w produkcji pylonów i totemów reklamowych. Większość z nich bazuje na gotowych konstrukcjach, dając jedynie możliwość spersonalizowania samego lica reklamowego (poprzez wykonanie indywidualnego projektu graficznego i jego realizację). Inne podmioty umożliwiają natomiast wykonanie pylonu lub totemu od podstaw według indywidualnego projektu, dostosowując jego kształt, rozmiary oraz wykorzystane materiały do preferencji klientów. Wybór jednej z możliwych opcji zależy przede wszystkim od oczekiwanego efektu reklamowego, ale także – od zasobności portfela oraz zasobu środków finansowych, które zamierza się przeznaczyć na wykonanie pylonu lub totemu reklamowego.
więcej na: https://www.kasetony-reklamowe.com/pl/produkt/14-pylony_i_totemy