25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Stojak serwisowy do roweru – czemu służy?
Nie ulega wątpliwości, że obecnie rowery stały się jednym z najchętniej użytkowanych, najbardziej preferowanych i ulubionych form transportu. Jeździmy nimi dosłownie wszędzie, wykorzystujemy je również do wielu celów. Niekiedy jednak zdarza się, że niezbędna jest szybka naprawa, a my nie mamy czasu lub pieniędzy na dojazd do serwisu. W naszym poradniku znajdziesz kilka bardzo pomocnych i prostych rozwiązań na naprawę roweru, między innymi przy użyciu stojaka serwisowego do roweru.
Stojak serwisowy pozwoli nam na bezpieczne i sztywne umiejscowienie rowera w takim miejscu i pozycji, by był on wygodny do rozłożenia lub innego rodzaju czynności naprawczych. Ponadto stojak rowerowy serwisowy zabezpiecza rower przed upadkiem, porysowaniem, uszkodzeniem i daje nam wygodę podczas naprawy. Ten element pozostaje pierwszym podstawowym punktem na liście domowych serwisów tego typu sprzętów. Mamy wówczas spokojną głowę, wolne ręce i pewność, że podczas naprawy – nie wydarzy się nic złego, a rower pozostanie w stabilnej, dopasowanej do nas pozycji.
Stojak rowerowy serwisowy – ile kosztuje?
Stojak rowerowy serwisowy to akcesorium wielofunkcyjne, które jest w stanie dowolnie dostosowywać pozycję i wysokość podnoszenia oraz układania roweru. W sklepie sportowym decathlon.pl znajdziesz stojaki wykonane z najwyższej jakości materiałów w konkurencyjnych cenach. Takie akcesorium przyda się każdemu miłośnikowi wycieczek rowerowych, którzy chcą zaoszczędzić pieniądze na naprawach. Oferowane na rynku stojaki rowerowe są wyposażone w różne elementy np. trzonek teleskopowy czy półkę z magnesem. Są to sprzęty odpowiednio wytrzymałe i stabilne, które mogą służyć nam przez wiele lat. Dzięki nim jesteśmy w stanie dynamicznie dostosować smarowanie hamulców, ustawić przerzutki, sprawdzić łańcuch i nie tylko!
Jak naprawić rower? Najczęstsze problemy
— Przebite koło — Największy kłopot powstaje, gdy jesteśmy aktualnie w trakcie wyprawy, a niespodziewanie złapiemy tzw. kapcia. Nie warto jednak tracić nadziei! Mając przy sobie odpowiednie akcesoria, szybko uporamy się z usterką. W pierwszej kolejności ściągamy łyżkami koło, oponę i dętkę. Następnie musimy znaleźć miejsce, w którym koło zostało przebite i zakleić dętkę klejem. Po jego wyschnięciu, pozostaje nam tylko napompować koło i ruszać w trasę.
— Wystrzelenie szprychy — Pamiętajmy, że jeśli spotka nas sytuacja, gdy w czasie jazdy wystrzeli pojedyncza szprycha, nie oznacza to końca wycieczki. Wystarczy, że poluźnimy szprychy znajdujące się obok uszkodzonej. Problem możemy rozwiązać również, gdy potrafimy centrować. Najlepiej jest ćwiczyć w wolnym czasie na starym kole, którego nie używamy już w rowerze.