Szanowny czytelniku

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.

Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.

Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.

Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności



ZGADZAM SIĘ
Netmove odpowiada - czym jest audyt SEO i co powinieneś wiedzieć przed jego zleceniem?
Autor: WP(lca.pl) - 2021-05-07 10:12:19
Audyt SEO może przybierać różne formy i skalę. Chodzi jednak o przeprowadzenie takich działań, które na końcu określą mocne i słabe strony Twojej witryny internetowej. Oczywiście, każda informacja jest podawana w odpowiednim kontekście. Dane, z których wynikają konkretne aspekty i rekomendacje, odnoszą się wprost do algorytmu Google, czyli najpopularniejszej przeglądarki internetowej w Polsce. Eksperci Netmove podchodzą do tego zagadnienia kompleksowo. Oto kilka podstawowych informacji, z którymi powinieneś się zapoznać przed rozpoczęciem audytu.
Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama

Netmove odpowiada - czym jest audyt SEO i co powinieneś wiedzie - Foto: Materiały prasowe
Co powinien ci dać audyt SEO? Pamiętaj, że to dopiero wstęp do ciężkiej pracy

Audyt SEO jest dopiero wstępem do wyprowadzenia twojej strony internetowej na czołówki wyszukiwań w Googlu. Podstawowe parametry, które są sprawdzane, to jakość meta treści, szybkość ładowania podstrony i wartość umieszczonych na niej treści. Ważne są także opinie i linkowania, które prowadzą do Twojej witryny. Podczas audytu eksperci sprawdzają także parametry, jakie prezentują słowa kluczowe, merytoryczną zawartość strony i jej wewnętrzną strukturę. To wszystko ma kompleksowy wpływ na to, na jakim miejscu znajdziesz się w wyszukiwaniach. Jednak sam audyt to dopiero początek pracy. Kolejne kroki to wdrażanie wszelkich zmian, które zostały wyłapane przez to SEO badanie. 

Algorytm Google - to z nim zmagasz się w poprawie jakości Twojej strony

Podczas audytu SEO wychwytywane jest wiele znaczących parametrów. Netmove, jako firma z dużym doświadczeniem, doskonale wie, które ze wskaźników mogą mieć znaczącą rolę na miejsce w wyszukiwaniach w przeglądarce. Wróćmy jednak do tematu samego algorytmu. Opinie na jego temat są zdecydowanie podzielone. Nikt nie może mieć absolutnej pewności, na jakiej podstawie obliczane są parametry strony. Możesz jedynie obserwować zmiany pozycji wyszukiwań w kontekście działań, które są wykonywane na Twojej witrynie. 

Sam algorytm Google obrósł już legendą. Mówi się o nim, że jest najpilniej strzeżoną tajemnicą korporacji z Kalifornii oraz że tak naprawdę nikt, poza kluczowymi pracownikami, go nie zna. Te opinie mają wiele wspólnego z rzeczywistością. Faktycznie jest tak, że rozpoczynając pracę od audytu SEO, zachowujemy się nieco jak badacze odkrywający nowe kontynenty. Wielką trudnością jest także to, że mechanizm Google, który segreguje strony, dość często się zmienia. Na szczęście, nie musisz śledzić tych fluktuacji, decydując się na współpracę z agencją, specjaliści zrobią to za Ciebie. Można jednak ponad wszelką wątpliwość stwierdzić, że z punktu widzenia wyszukiwarki, istotne są takie parametry, jak content znajdujący się w witrynie, jego jakość i objętość. Nie bez znaczenia jest też szybkość ładowania się strony, struktura, metateksty i alty. Do tego dochodzą jeszcze dziesiątki parametrów technicznych i jakościowych.

Audyt SEO - techniczne i wewnętrzne aspekty strony

Agencje SEO dużą uwagę podczas swojej pracy zwracają na techniczne i wewnętrzne aspekty strony. Jesteśmy przekonani, że poprawa takich parametrów, jak jakość contentu, ilość tekstów i odpowiednie dopasowanie go do słów kluczowych to podstawa. Nie wierz opiniom, które mówią, że nie ma to większego znaczenia. Od dłuższego czasu widzimy tendencję, która potwierdza, że “content is king!” W żargonie pracowników SEO oznacza to, że na bazie słowa pisanego, można starać się o jak najwyższe miejsce witryny w wyszukiwaniach. Na jakość treści składa się wiele czynników. Dokładnie od takich zadań audyt SEO rozpoczyna Netmove.

Pierwszym z nich jest ilość znaków. Boty, które testują Twoją stronę liczą, jak wiele znajduje się ich na stronie. Teoretycznie, im więcej tym lepiej. Jednak, jeśli nie są to unikalne treści, a na przykład są skopiowane ze strony producenta, to od razu w oczach algorytmu tracą na wartości. Bardzo istotny jest też kontekst i usadowienie tego, o czym piszesz. Mechanizmy testujące strony wyłapują płytką treść. Samo ich działanie jest tajemnicą, ale w specjaliści wiedzą, że każdy artykuł powinien być pogłębieniem wiedzy z branży, którą się zajmujesz. Na koniec zostawiliśmy słowa kluczowe. Muszą się pojawić w tekście i w odpowiednich miejscach. Mogą być odmieniane, ale niezbyt często. 

Technicznie rzecz ujmując, tekst to nie tylko słowo pisane

Algorytm Google sprawdza najważniejsze treści na stronie. Ważne są pogrubienia, akapity i nagłówki. Zróżnicowany tekst lepiej wygląda w oczach mechanizmu. Jednak nie możesz przesadzić z ulepszeniami. Ważne jest także stosowanie odpowiednich nagłówków. Tytuł tekstu powinien być oznaczony jako nagłówek pierwszy. Śródtytuły to dwójka, a, na przykład, nazwy wykresów warto zaznaczyć jako trzeci rząd. Opinie są tu spójne, musisz utrzymać jeden schemat na całej stronie. Wtedy zyskasz na ocenie. Wstawiając obrazki, używaj opisów, a w miejsce tak zwanego “alta”, wpisz w jednym zdaniu, co znajduje się na grafice. W opisie strony, jeśli Twój CMS na to pozwala, wpisz kilka słów kluczowych albo hashtagów. Takie braki zawsze będą wyłapywane przez audyt SEO, a możesz wprowadzić je szybko, własnoręcznie.

Zaczynają się schody - audyt SEO dociera głębiej niż tylko tekst

Budowa strony internetowej to znacznie więcej niż sam tekst i artykuły. Musisz mieć tego świadomość, że ocenie podlegają takie wskaźniki, jak ruch na stronie, utrzymanie uwagi, szybkość wczytywania podstron czy odnośniki na Twoją witrynę z innych domen. Nie bez znaczenia jest też indeksowanie witryny i poprawność kodu.

Dobra agencja SEO wie także, jak wiele błędów kryje się w responsywności Twojej strony. Opinie użytkowników to także bardzo rozległy i ważny temat. Z jednej strony, Twoją witrynę można oceniać intencjonalnie w różnych narzędziach. Z drugiej, wyznacznikiem noty będzie długość i głębokość sesji i powracalność użytkowników. Pamiętaj, że audyt SEO wyłapie także takie problemy. Kolejne kroki to poprawa UX Twojej strony www, przekierowań, a wreszcie analiza tego, co robią Twoi rywale w walce o wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. 

Udostępnij
Tweetnij
Podziel się
Drukuj
Reklama - sponsor działu


Czy strona LCA . pl pozytywnie zaliczyła by audyt ???
[]
Pozostałe informacje
REKLAMA
REKLAMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Gazeta LCA.pl

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 152

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 157

Warning: rsort() expects parameter 1 to be array, null given in /home/lg24/domains/lca.pl/public_html/lib/content2014.php on line 159
 

Copyright - 2001- 2024 - Legnica - Grupa portali LCA.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Zasad korzstania z serwisu
Lca.pl napędzają profesjonalne serwery hostings.pl

T: 0,914s - V: A0.99 - C: 0 - D: 03.01.2024 13:02:31