25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Jak wynika z raportu KPMG średnio rocznie wydajemy na ubrania około 10% swoich zarobków, przy czym najmniej wydajemy na dodatki i bluzki, a najwięcej na obuwie i okrycia wierzchnie. Serwis Promo-Codes dodaje, iż coraz częściej także zamawiamy ubrania przez internet, co jest skutkiem zmian związanych z pandemią, ale trend ten utrwali się prawdopodobnie na stałe.
Z raportu wynika również, że połowa z nas ubiera się w sieciówkach, około 30% robi zakupy w internecie na przykład jak podaje serwis Promo-Code, wiele fashionistek wybiera Just Paul kupon rabatowy tutaj i co może być zaskakujące aż 11% z nas ubiera się w sklepach z odzieżą używaną, a tylko 2% korzysta z usług projektantów.
A jak wygląda aktualna moda dziecięca? Częstym wyborem podczas zakupów, jak wynika z raportu serwisu Promo-Codes, jest butik połączy wszytskie wymogi rodzica zwoiązane z dziecięcymi potrzebami - zobaczmy dlaczego.
Ogólnodostępne media szturmują nas rozmaitymi wizerunkami i trendami jednocześnie pokazując nam liczne możliwości związane z ekspresją własnego wizerunku. Mamy szczęście, że żyjemy w czasach, gdy wszelkie dobra są na wyciągnięcie ręki i to absolutnie od nas zależy, jaki styl wybierzemy do wyrażania siebie.
Kobiety od zawsze eksperymentowały z ubiorami, łącząc różne style i przełamując trendy i można śmiało powiedzieć, że Polskie kobiety mają dość dobry gust doceniany także za granicą. Wystarczy spojrzeć na ofert e sklepu Just Paul i od razu można zobaczyć niezwykłe projekty polskich producentek, które kreują modę z myślą o silnych kobietach i swoimi pomysłami podbijają nie tylko rodzimy, ale także zagraniczny rynek.
Polacy również odchodzą na szczęście od stereotypu niechlujów, którym wystarczy jeden T-shirt i para spodni. Mężczyźni w naszym kraju coraz bardziej zwracają uwagę na swój styl i wygląd i nabierają odwagi, aby nieco poeksperymentować z modą. Nasi panowie zdecydowanie lubią styl streetwear nosząc sportowe t-shirty w połączeniu z jeansami, lub chinosami. Nikogo z pewnością nie zaskoczy fakt, iż mężczyźni kupują mniej niż kobiety, ale za to stawiają na jakość swoich ubrań. Nie boją się powtarzalności swoich strojów, jeśli są one wygodne i wytrzymałe, są gotowi zapłacić za dopasowany do swoich potrzeb outfit nieco więcej.
Moda dziecięca to także istotna dziedzina w odzieżowej branży i warto zastanowić się, czym kierujemy się ubierając nasze pociechy. Kupując ubrania dla najmłodszych mamy na uwadze fakt, iż małe ciałka są zdecydowanie bardziej delikatne niż, te dorosłe, są skłonne do podrażnień, a przy tym dużo bardziej ruchliwe. Mali klienci sklepów odzieżowych kochają dodatki i kolory więc zarówno rodzice, jak i producenci mają ogromne pole do popisu, jeśli chodzi o kreatywność w kwestii strojów dla dzieci. Rodzice stawiają na jakość i wygodę, a zarazem atrakcyjny wygląd, kupując ubranka dla swoich pociech. Z tego względu częstym wyborem jest butik I Love milk, gdyż łączy on oryginalność, wysoką jakość, cenę i inne aspekty, które znajdują się na liście nawet najbardziej wymagających rodziców. Najnowszym trendem na przykład jest wybór pasujących do siebie strojów dla całej rodziny, lub rodzica i dziecka. Takie rozwiązanie niewątpliwie ma w sobie wiele uroku.