>
Często jest tak, że nowe nośniki nie cieszą się długofalowo większym zainteresowaniem. Po ich wprowadzeniu na rynek oraz przetestowaniu przez niektórych z przedsiębiorców, tracą one na popularności z uwagi na różne czynniki, takie jak między innymi – wysoki koszt wykonania nośnika reklamy, niedostateczny efekt reklamowy czy też niska odporność na działania czynników zewnętrznych i atmosferycznych. Zdarza się jednak także i tak, że nowy i innowacyjny nośnik reklamy zyskuje szybko na popularności, zdobywając grono zwolenników. W takiej sytuacji z biegiem czasu ugruntowuje on swoją pozycję na rynku, wchodząc na stałe do oferty wiodących agencji reklamowych oraz podmiotów specjalizujących się w produkcji nośników treści reklamowych. Taką też drogę przebyły pylony i totemy reklamowe, które z roku na rok zwiększają swój udział w rynku oraz zyskują na popularności.
Pomimo tego, że sama nazwa – pylon reklamowy, totem reklamowy – nie jest znana większości ludzi, omawiane nośniki treści reklamowych są dość popularne i kojarzyć powinien je każdy, kto chociażby tylko sporadycznie podróżuje po drogach. Najprościej opisać ich wygląd i funkcjonowanie wskazując na przykład ich praktycznego zastosowania – stacje benzynowe. To właśnie w ich pobliżu spotkać można najczęściej pylony reklamowe, których zadanie sprowadza się do informowania kierowców o aktualnej cenie paliwa. Pylony to nic innego jak wysokie nośniki reklamy zewnętrznej, przytwierdzane na stałe do podłoża. Składają się najczęściej z dwóch części. Pierwsza z nich tworzy metalową konstrukcję, która zapewnia całemu nośnikowi odpowiednią stabilność. Druga z kolei, tzw. lico reklamowe, służy do prezentowania samych treści. Jest ono wykonywane z różnego rodzaju tworzyw sztucznych, po czym zostaje ono przymocowywane do konstrukcji pylonu. Coraz częściej tego rodzaju nośniki wyposażane są także w moduły oświetlenia ledowego, dzięki czemu widoczne są o każdej porze dnia i nocy.
Na rynku funkcjonuje wiele podmiotów, które specjalizują się w produkcji pylonów i totemów reklamowych. Większość z nich bazuje na gotowych konstrukcjach, dając jedynie możliwość spersonalizowania samego lica reklamowego (poprzez wykonanie indywidualnego projektu graficznego i jego realizację). Inne podmioty umożliwiają natomiast wykonanie pylonu lub totemu od podstaw według indywidualnego projektu, dostosowując jego kształt, rozmiary oraz wykorzystane materiały do preferencji klientów. Wybór jednej z możliwych opcji zależy przede wszystkim od oczekiwanego efektu reklamowego, ale także – od zasobności portfela oraz zasobu środków finansowych, które zamierza się przeznaczyć na wykonanie pylonu lub totemu reklamowego.
więcej na: https://www.kasetony-reklamowe.com/pl/produkt/14-pylony_i_totemy